Role akreditovaného pracoviště v projektu


Realizace projektu probíhala od 1. května 2010 do 30. dubna 2013.
Postup zapojení AP do projektu
Na jednotlivé vzdělávací aktivity certifikovaných kurzů, byly postupně vyhlášeny výběrová řízení, s jejichž vítězi byla podepsána smlouva.
Po podpisu smlouvy byl vytvořen a odsouhlasen tematický plán vzdělávacích aktivit oběma stranami, s přesnou specifikací data a místa konání vzdělávacích aktivit včetně programu. Akce jednotlivých vzdělávacích aktivit byla zveřejňována v rámci Klientského systému IPVZ. Akreditované pracoviště zajišťovaly kontrolu studijních předpokladů zájemcům o studium, která byla přesně vyspecifikována u každé vzdělávací aktivity a akreditované pracoviště je získalo od IPVZ jako podklad. Zájemce o studium pak měl možnost nalézt tyto předpoklady na internetových stránkách Projektu u dané vzdělávací aktivity. Následně se zájemce o studium přihlásil na vzdělávací aktivitu přímo na akreditované pracoviště. Akreditované pracoviště pravidelně předával soupisku nových zájemců o studium dané vzdělávací aktivity včetně jejich kontaktních údajů a dalších podkladů.
Dokumenty, které AP dodalo IPVZ v rámci Projektu do jednoho měsíce od podpisu smlouvy v elektronické podobě:
- plán vzdělávací aktivity,
- seznam lektorů,
- kritéria výběru vzorku kontrol – rizikovost.
Poskytovatel byl dále povinen zajistit od každého účastníka CK podpis Dohody o podmínkách účasti v Projektu, a tyto dohody podepsané účastníkem, včetně následujících příloh, dodat IPVZ nejpozději v den zahájení CK:
- přihláška do CK,
- kopie pracovních smluv účastníků CK s uvedením místa výkonu práce,
- doklad o zařazení lékaře do oboru,
- u cizinců kopie doložení trvalého pobytu v ČR,
- v případě soukromých podnikatelů Rozhodnutí o registraci nestátního zdravotnického zařízení,
- zajistit elektronické přihlašování účastníků prostřednictvím registru elektronické databáze účastníků. Do doby spuštění elektronického systému bude vyplňovat tabulku Sledované indikátory projektu
Dokumenty, které AP pravidelně předávalo IPVZ v rámci Projektu:
- pro každého lékaře účastnícího se CK doklad o absolvované praxi za uplynulé čtvrtletí potvrzené školitelem.
Poskytovatel byl povinen předložit před koncem CK každému z účastníků hodnotící dotazník vzdělávací akce a vyhodnocené hodnotící dotazníky zaslat Objednateli do 30 dnů od skončení CK.